Regulamin pobytu
Sprawdź zasady obowiązujące w Apartments in Szczecin!
CZĘŚĆ I – Zasady organizacyjno-porządkowe:
- Apartamenty mieszkalne Apartments In Szczecin wynajmowane są na doby.
- Doba noclegowa rozpoczyna o godzinie 15:00 i kończy o godzinie 12.00.
- Najmując apartament Gość określa czas swego pobytu, a w przypadku braku takiego określenia przyjmuje się, że apartament został wynajęty na jedną dobę.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić wynajmującemu najpóźniej do godziny 20:00 dnia, poprzedzającego dzień, w którym upływa termin najmu apartamentu. Wynajmujący dołoży starań by spełnić to życzenie. Uzależnione jest to od dostępności apartamentów.
- Wynajmujący zobowiązany jest zapewnić:
- Warunki do pełnego wypoczynku gościa, w szczególności przez nie wykonywanie bez zgody Gościa jakichkolwiek czynności w pokoju (np. sprzątanie, naprawa urządzeń itp.) w czasie pobytu Gościa.
- Wymianę bielizny pościelowej i ręczników co 3 dni.
- Bezzwłoczną reakcję na zgłaszane uwagi i zastrzeżenia odnośnie poziomu usług, funkcjonowania urządzeń apartamentu oraz czystości i porządku przez podjęcie czynności mających na celu natychmiastowe usunięcie usterek i braków.
- Odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby wynajmujące apartament regulują odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego. Odpowiedzialność wynajmującego z tytułu utraty lub uszkodzenia kosztowności, pieniędzy, papierów wartościowych i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona.
- Gość nie ma prawa przekazywać zwalnianego przez siebie apartamentu innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę.
- Osoby nie zameldowane w apartamencie nie mogą w nim przebywać od godziny 22:00 do godziny 7:00 dnia następnego. W przypadku stwierdzenia złamania tego zakazu, osoby niezameldowane zobowiązane są do natychmiastowego jego opuszczenia na żądanie obsługi, a Gość zostanie obciążony dwukrotnością standardowej stawki za pobyt każdej dodatkowej osoby.
- W apartamentach obowiązuje bezwzględny zakaz organizowania imprez/spotkań towarzyskich. W całym obiekcie należy bezwzględnie zachować ciszę od godziny 22:00 do godziny 7:00 dnia następnego. Nieprzestrzegający ciszy nocnej powinni się liczyć z interwencją Policji, Straży Miejskiej lub ochrony. W takim przypadku, niezależnie od sankcji przewidzianych w Kodeksie Wykroczeń, Gość zobowiązany będzie do zapłaty na rzecz Wynajmującego kary umownej w wysokości 1000 zł oraz zostanie pozbawiony prawa do dalszego przebywania w apartamencie pomimo uiszczenia opłaty za pobyt.
- Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w apartamentach nie wolno używać jakichkolwiek przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną, nie stanowiących wyposażenia tych pomieszczeń. Wyjątek stanowią: zasilacz ładowania telefonu komórkowego, komputer przenośny, elektryczna golarka.
- Przekazane kody otwierające: drzwi wejściowe do budynku i wejścia do apartamentu znane są tylko Gościowi. Nie należy ich udostępniać osobom trzecim. Przestają one działać z upływem okresu wynajęcia apartamentu.
- Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia, ubytki lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych apartamentu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
- W naszych apartamentach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu. W przypadku stwierdzenia złamania tego zakazu, Gość zostanie obciążony opłatą dodatkową w wysokości 500 zł za dodatkowe sprzątanie oraz opłatą za wyłączenie pokoju z eksploatacji.
- Gość wyraża nieodwołalną zgodę na obciążenie rachunku jego karty płatniczej kwotą stanowiącą równowartość szkód o których mowa w pkt. 12, które zostaną stwierdzone i udokumentowane po opuszczeniu wynajmowanego apartamentu i kwotą opłat o których mowa w punktach 8, 9, 13 i 15.
- Obsługa apartamentów jest do dyspozycji Gości pod numerem telefonu +48 91 817 33 33. W godzinach od 22.00 do 8.00 obsługa ograniczona jest do sytuacji nagłych i bezwzględnie wymagających natychmiastowej pomocy (numer alarmowy). Wezwanie obsługi w tych godzinach w innych sprawach jest płatne w wysokości 120 zł za każde wezwanie.
- W sytuacjach awaryjnych możliwy jest kontakt ze służbami ratunkowymi pod numerem alarmowym 112.
- Pozostanie w apartamencie po godzinie wymeldowania skutkuje naliczeniem opłaty w wysokości ceny jednej doby pobytu.
- Wynajęcie apartamentu oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
- Wszelkie spory wynikające z zawartej umowy o świadczenie usług noclegowych strony będą starały się rozwiązać polubownie. Ewentualne spory będą rozstrzygane przed sądem właściwym dla położenia apartamentu.
CZEŚĆ II – Informacje na temat zakresu przetwarzania danych osobowych:
Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rezerwacji, wyjaśnienia okoliczności ewentualnego naruszenia Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa, oraz rozpatrywania ewentualnych skarg i reklamacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że :
Administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rezerwacji w rozumieniu przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jest Invest in Szczecin Maciej Dynarski al. Piastów 61/U2 Szczecin 70-332, NIP: 8521437985, Regon: 811084242. Administrator danych osobowych może powierzać przetwarzanie danych osobowych Podmiotom przetwarzającym.
Dane osobowe
- Na potrzeby procesu rezerwacji i wystawienia dokumentów sprzedaży pobierane są dane osobowe Gościa. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji procesu rezerwacji i wykonania usługi.
- Gość posiada prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania.
- Opcjonalna zgoda Gościa na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych wymaga zaznaczenia odpowiedniego pola typu „check-box” w procesie rezerwacji.
Zgoda ta może być cofnięta poprzez przesłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail: recepcja@apartmentsin.pl.
- Szczegółowe cele i zakres przetwarzania danych osobowych określone są w załączniku dostępnym w recepcji i na żądanie zgłoszone na adres e-mail: recepcja@apartmentsin.pl.
Zobowiązania Administratora
- Administrator zapewnia, że dane osobowe Gościa nie są udostępniane osobom trzecim z wyjątkiem podmiotów przetwarzających i w tym zakresie podejmie niezbędne środki i zapewni wykorzystanie swojej wiedzy i doświadczenia w celu realizacji przedmiotowego zapewnienia.
- Administrator zachowuje prawo udostępnienia danych osobowych podmiotom upoważnionym (Podprocesorzy) oraz w przypadkach przewidzianych przepisami prawa powszechnie obowiązującego. W szczególności dotyczy to podmiotów jakich jak : systemy realizujące płatności online oraz oprogramowanie recepcji.
Regulamin w niniejszym brzmieniu obowiązuje od 19.08.2020.